Lun 28, Aprilie 2008 / Aviva - Asigurari

?O singura Aviva, valoare la puterea a doua?

Aviva a anuntat astazi faza finala a unificarii companiei sub un singur nume de marca – Aviva, ca parte a
strategiei sale de crestere si transformare a business-ului pentru a fi competitiv la nivel mondial.
• Aviva va deveni numele de marca pentru grupul Aviva la nivel global.
• Norwich Union Marea Britanie, Commercial Union Polonia si Hibernian Irlanda vor deveni Aviva
• Aceasta schimbare reprezinta o parte din procesul de transformare ca parte a viziunii „O singura
Aviva, valoare la puterea a doua.”
• Aceasta miscare pozitioneaza Aviva astfel incat sa concureze mult mai eficient la scara globala
Compania va finaliza aceasta perioada de tranzitie catre un nume de marca comun la nivel global in
urmatorii doi ani, timp in care Norwich Union din Marea Britanie, Commercial Union din Polonia si Hibernian
din Irlanda vor deveni Aviva.
in luna octombrie a anului 2007, Andrew Moss, Group Chief Executive, a lansat viziunea sa pentru a
maximiza intregul potential al companiei ca grup, concept sumarizat ca „O singura Aviva, valoare la
puterea a doua”. Astfel a inceput o perioada de transformare pentru Aviva, aducand impreuna operatiuni
relativ independente pentru a crea „O singura Aviva” cu un plan foarte clar de crestere intr-o piata in plina
dezvoltare la nivel global si foarte competitiva.
Grupul de asigurari, investitii si economii activeaza deja ca Aviva in peste 20 de piete din Europa, America
de Nord si Asia Pacific si si-a dezvoltat in mod semnificativ operatiunile internationale. Aproximativ 60% din
vanzarile grupului provin acum din afara Marii Britanii, ca urmare a unei achizitii de proportii in SUA in anul
2006, precum si a dezvoltarii rapide a operatiunilor din Asia Pacific si Europa, care s-au adaugat astfel
vanzarilor deosebit de importante din Marea Britanie.
Andrew Moss a declarat: “Trecem prin momente deosebite si ne cladim o afacere de talie mondiala cu
potential de dezvoltare deosebit. Pentru ca Aviva sa continue sa prospere trebuie sa ne putem compara la
nivel international cu ceilalti jucatori. Crearea unei marci recunoscute la nivel global reprezinta un pas
important spre recunoasterea globala in sectorul serviciilor financiare si un reper al viziunii noastre “O
singura Aviva la valoarea a doua”.
in lumea de astazi, oamenii devin din ce in ce mai mobili si sunt urmariti de catre marile marci internationale
indiferent de frontiere prin mijloacele media globale. Pentru clientii nostri, numele Aviva este recunoscut si va
reprezenta acelasi nivel de calitate, putere financiara si siguranta, oriunde ar fi acestia. Integrandu-ne mai
mult operatiunile, putem crea cele mai potrivite produse si servicii si putem aduce inovatie clientilor noi
precum si celor existenti.
Investind intr-un singur nume, vom amplifica efectul global al costurilor publicitare si al sponsorizarilor. Fiind
o marca recunoscuta international inseamna ca poti patrunde mult mai usor pe noi piete si poti stabili
parteneriate cu alti jucatori internationali, cum facem de altfel deja in sectorul bancassurance.
Pentru cei 57.000 de angajati acest lucru reprezinta stabilirea unei identitati si a unei echipe comune, ceea
ce ne va ajuta sa atragem si sa retinem cei mai buni oameni cu putinta. Dupa cum am vazut deja in
companiile mai noi din Asia Pacific si SUA, oamenii doresc sa lucreze pentru companii internationale care se
remarca pe piata mondiala. Cred cu tarie ca atunci cand companiile se dezvolta si prospera, angajatii
acestora beneficiaza de cele mai bune oportunitati pe termen lung.
Pentru actionarii nostri, o directie clara in indeplinirea viziunii „O singura Aviva, valoare la puterea a
doua”, va duce catre o crestere a dividendelor si a valorii actiunilor.
Astazi Aviva poate privi in viitor cu incredere, in special datorita istoriei care isi are radacinile in Norwich
Union, Commercial Union si General Accident. Aceste mari companii au reusit datorita faptului ca au luat
hotarari decisive pentru a-si dezvolta afacerea si si-au ajutat clientii sa prospere. Vom continua sa ne
construim business-ul la nivel global pe baza acestei fundatii puternice.
Vom administra acest proces cu mare grija in urmatorii doi ani, implicandu-i pe toti actionarii nostri pentru a
ne asigura ca tranzitia va fi una usoara, astfel incat sa maximizam toate oportunitatile care vor aparea.
in procesul de implementare a viziunii „O singura Aviva, valoare la puterea a doua”, Andrew Moss a
incheiat de curand recrutarea echipei sale manageriale, introducand o noua abordare regionala pentru a
reflecta interesele grupului in Marea Britanie, Europa, America de Nord si Asia Pacific. Aviva si-a anuntat de
asemenea planul de a construi o noua retea de investitii la nivel global – Aviva Investors - cu potential
semnificativ de crestere in 15 tari. Obiectivele de crestere puternica si de eficienta au fost stabilite pentru
grup iar compania exploreaza posibilitatea de a avea servicii comune pentru partea de IT si achizitii pentru a
maximiza eficienta si a aduce cele mai bune practici din operatiunile din toata lumea.
Grupul Aviva a anuntat recent rezultatele pentru anul 2007, raportand un rezultat destul de bun intr-un an
plin de provocari, cu cresteri puternice pentru partea de economii pe termen lung la nivel international, astfel
compensand rezultatele nefavorabile inregistrate pe partea de asigurari generale din Marea Britanie,
afectata de conditiile meteo nefavorabile. O crestere a dividendelor de 10 % reflecta increderea consiliului
director in perspectivele viitoare ale acestui business.

Sursa: Aviva - Asigurari