Mie 03, Octombrie 2007 / Aviva - Asigurari

Locul unu nu e un act de curaj ci de perseverenta

Dupa ce au stat pe loc repaus aproape doua luni de la data anuntata initial ca
moment de incepere a campaniei de strangere de adeziuni pentru pensiile private obligatorii, pe 17 septembrie agentii de marketing au avut in sfarsit sansa sa ia startul in cursa pentru Pilonul II, care va dura patru luni si are ca tinta o piata potentiala de 3.500.000 persoane!

Dupa primele doua saptamani, peste 450.000 de romani au semnat deja actele de adeziune pentru pensia privata obligatorie (pilonul II), conform datelor furnizate de catre Casa Nationala de Pensii si Asigurari Sociale (CNPAS). Aceasta inseamna ca practic, 15% din piata a facut deja o optiune pentru unul dintre fondurile de pe piata.

Din cele 17 companii care s-au inscris in lupta pentru pilonul II, patru au raportat vanzari zero, iar restul au venit cu cifre care acopera un palier destul de larg. Aviva a trimis la CNPAS 65.120 de adeziuni, situandu-se pe locul II in topul administratorilor, dupa aceasta prima raportare (numarul de adeziuni Aviva
este de doua ori mai mare decat cel raportat de compania de pe locul III).
Este absolut extraordinar modul in care romanii au luat contact cu aceasta campanie de strangere de adeziuni pentru pensile private obligatorii…Aviva deruleaza din 17 septembrie o campanie de promovare a produsului Pensia Viva, reactia celor care vad campania noastra fiind extrem de pozitiva ...si de pro-activa!
Astfel incat, agentii de marketing Aviva sunt permanent pe drumuri, fie se intalnesc cu actualii clienti Aviva, fie cu clientii potentiali care au solicitat o intanire, dupa ce au vazut reclama Aviva.

Oricum, politica de vanzari Aviva este extrem de clara in aceasta directie. Nu ne agresam clienti existenti cu abordari insistente si nici pe cei potentiali, daca ei nu semnaleaza ca isi doresc sa afle mai multe despre produsele noastre.
Consilierii financiari Aviva incearca in toate contactele cu clientii potentiali sa faca si educatie financiara nu doar sa promoveze produsele din oferta proprie.
“ intr-un studiu desfasurat anul trecut de catre Henley Center Headlight si JFK, intitulat , 45% dintre romani ne-au spus ca vor sa discute cu cineva care le intelege nevoile. Credem ca exista un minus si in acordarea acestui tip de consiliere si in
increderea in industria serviciilor financiare din cauza modalitatilor traditionale dificile de abordare a vanzarilor de catre piata serviciilor financiare. Credem de asemenea ca acesta este unul din motivele principale din cauza caruia romanii nu sunt pregatiti pentru pensionare: lipsa accesului la servicii financiare
de planificare profesioniste. Suntem incantati sa putem juca un rol important in planificarea financiara a romanilor." a declarat Shah Rouf, Director General Aviva Grup Romania.

„ Credem ca produsul de pensie privata pe care Aviva il ofera ii va ajuta pe romani sa economiseasca in vederea pensionarii intr-un mod eficient. Este important ca ei sa inteleaga ca acum, acest procent care se vireaza din contributia de asigurari sociale, se duce direct in contul lor pentru pensie, care devine un venit
sigur, nu o notiune ipotetica asa cum era pana in prezent.” a mai adaugat Rouf.

Sursa: Aviva - Asigurari