Lun 02, Feb 2009 / BCR Asigurari

Incepand cu luna februarie 2009, BCR ASIGURARI va opera prin propriului Contact Center pentru a eficientiza procesul de solutionare a daunelor si eliminarea timpului de asteptare al clientilor

Astfel, asiguratii/pagubitii care doresc sa efectueze constatari
in vederea deschiderii unui dosar de dauna in Bucuresti
(indiferent de locul producerii evenimentului rutier), pot
efectua programari telefonice gratuite la numarul  Telverde
0 800 800 551.

Pentru efectuarea programarii sunt necesare urmatoarele informatii:

- numarul politei CASCO sau al tichetului RCA;
- numarul de inmatriculare al autoturismului sau seria de sasiu;
- seria, numarul si data emiterii procesului verbal eliberat de
politie, daca acest document a fost emis;
- data producerii evenimentului rutier;
- daca in evenimentul rutier au fost implicate si alte autovehicule
sau daca exista persoane vatamate.

La finalizarea efectuarii programarii clientul BCR Asigurari va primi  
informatii referitoare la:

- data, ora si numele persoanei care se va ocupa de efectuarea
constatarii;
- numarul dosarului de dauna.

De asemenea, BCR ASIGURARI va implementa un sistem de despagubire
rapida, cu efectuarea platii despagubirilor cuvenite intr-un termen
cuprins intre 2 si 72 de ore, in functie de valoarea daunei
inregistrate.

Sursa: BCR Asigurari